joi, 20 martie 2014

Bun venit

Un titlu putin banal, dar daca tot ai ajuns aici acest bun venit este dedicat pentru tine. Numele meu este Stoica Sergiu si nu le am cu bloggingul, dar imi place sa imi dezvolt modul meu de scriere si de ce nu, un blog nu imi strica. Nu o sa scriu zilnic, o sa scriu doar atunci cand vreau sa spun ceva sau cand sunt inchis in casa (ploua, furtuna, zapada de doi metri). O sa scriu despre ceea ce cunosc sau sunt pasionat. O sa vedeti despre ce sunt pasionat doar daca o sa imi cititi blogul.

Sper ca blogul sa ma ajute, nu doar sa stiu sa scriu mai bine pe internet, dar daca imi fac si ceva prieteni e chiar foarte bine. Odata ce incep ceva, atunci nu ma las batut niciodata. Asa voi face si cu acest blog, o sa scriu macar doua/trei articole in fiecare saptamana. Nu o sa scriu despre viata mea, unde am mai mers, de am mancat, pe cine am vazut intr-un local si nu stiu ce, o sa scriu articole generale, care sper sa va placa si sa cititi cum stiti voi mai bine ceea ce voi scrie.

Nu am inceput cu un domeniu si nu vreau sa imi fac un brand pe internet, vreau pur si simplu sa comunic cu mine si cu voi. Daca ma voi descurca cu acest blog, atunci imi voi cumpara un domeniu, un serviciu de gazduire si imi voi face brandul personal asa cum cred eu ca e mai bine. Spun de pe acum, retelele de socializare sunt inexistente, nu agreez modul de comunicare online, decat fata in fata. De asta nu imi voi face un brand din acest blog, pentru ca imi place sa vorbesc "in viata reala".

Cam atat pentru primul articol de pe acest blog. Sper ca peste un an de zile, sa ma uit la acest articol si sa imi dau seama ca nu am stiut sa scriu asa cum trebuie. Mai multe despre mine gasiti in pagina despre mine, sau puteti sa ma contactati prin email sau chiar aici, cu un simplu comentariu.

Share This!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aprob fiecare comentariu daca acesta este la subiect.
Nu tolerez: rasistul, injurile si limbaj de MIRC/chat.
Din partea mea, link-ul e dofollow.

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates