sâmbătă, 22 martie 2014

Microsoft nu mai ofera suport pentru Windows XP

In curand suportul pentru sistemul de operare Windows XP nu va mai fi oferit de Microsoft. A fost unul dintre cele mai bune sisteme de operare si cel mai ieftin. L-am folosit foarte mult si pot sa spun ca el a fost pentru mine un partener de incredere, care nu ma tradat niciodata si l-am ingrijit asa cum trebuie, fara virusi si alte prostii. Suportul pentru acest sistem de operare nu va mai fi oferit incepand cu luna viitoare, asta deoarece Microsoft vrea sa se axeze mai mult pe noile sisteme de operare adica suita de 8.

Asa ca, de luna viitoare trebuie sa va schimbati sistemul de operare, asta daca sunteti tot pe Windows XP. Eu va recomand ceva la fel de bun ca sistemul de operare Windows XP, o varianta a linuxului sau distributii a acestuia sau Windows 7/8, eu recomand 7 deoarece este foarte asemanator si la fel de bun ca XP-ul.

Microsoft a luat aceasta decizie deoarece vrea sa lucreze mai mult la proiectele importante, de unde iasa bani. Sistemul de operare Windows 8, suita office si alte proiecte frumoase a colosalului Microsoft. Daca nu o sa va schimbati sistemul de operare, calculatorul o sa fie o victima foarte buna pentru diferite virusuri/mallware si mai stiu eu ce.

Share This!


2 comentarii:

  1. Recomand 7 in original cine nu are bani (vezi si cazul meu) sa treaca pe Linux eu folosesc Ubuntu 13.10

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu ai bani iti instalezi linux sau ubuntu. Daca ai acolo 50 de lei atunci merita sa iti instalezi un 7 sau 8.

    RăspundețiȘtergere

Aprob fiecare comentariu daca acesta este la subiect.
Nu tolerez: rasistul, injurile si limbaj de MIRC/chat.
Din partea mea, link-ul e dofollow.

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates