joi, 20 martie 2014

Ce cauta Pepe la Next Star?

Nu ma uit prea mult la televizor deoarece nu vad lucruri interesante, ma uit foarte rar la seriale, doar cand imi aduc aminte sau cand nu am treaba. M-am uitat la Next Star de pe Antena 1 si m-am uimit de Pepe, un personaj care nu are ce cauta acolo, chiar datorita experientei lui. Nu comentez prea mult dar mi se pare o prostie foarte mare, nu stiu ce face Pepe in aceasta emisiune dar este inutil.

O emisiune pentru copii, cu multe talente care mai de care. Se gaseste in juriu si Pepe, de ce oare? De ce oare cei de la Antena 1, tocmai pe el l-au ales? Pentru copii cred ca este o prezenta negativa, mai ales daca ma gandesc ca a facut parte in foarte multe scandaluri medatizate. Cantaret nu e, si daca e, nu e chiar unul bun. Acum a revenit in muzica, cu o melodie foarte ciudata. Ceilalti din juriu chiar sunt bine ganditi, chiar isi merita acolo locul, dar Pepe deloc.

Share This!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aprob fiecare comentariu daca acesta este la subiect.
Nu tolerez: rasistul, injurile si limbaj de MIRC/chat.
Din partea mea, link-ul e dofollow.

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates